Geplaatst: 24-11-2006 17:00
[68648] bij mijn focus duurt het nogal lang voordat de kachel warm wordt. de thermostaat is al vervangen en de waterpomp is ook gecontroleerd. ook zit er tussen de koelvloeistofslang zo'n huis met 3 gloeibougies erin om het koelwater sneller op te warmen , de gloeibougies heb ik gecontroleerd en zijn in orde, maar hoe wordt dit aangestuurd.
met vr. groet jano