snelheidsmeter valt uit

3 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-04-2006 11:50

[53000] Problemcar.nl | Renault (Particulieren) Blijf op de hoogte | Print

Auteur

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 29 maart 2006 om 20:45:46

--------------------------------------------------------------------------------

abc

589 berichten sinds

30-06-2004 Geplaatst op 29 maart 2006 om 22:34:20

--------------------------------------------------------------------------------

wij misschien als je wat duidelijker bent,wat doet het vaak niet de km teller,de snelheids meter of compleet instrumenten paneel.als het de snelheidsmeter is moet je de stekker controleren langs de accu(als je accu tenminste rechts onder de vooruit zit)langs de accu zit een zwart kastje met daarin een witte stekker die moet je controleren

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 30 maart 2006 om 13:30:05

--------------------------------------------------------------------------------

`

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 31 maart 2006 om 13:40:30

--------------------------------------------------------------------------------

Henk Nobach

1720 berichten sinds

10-03-2004 Geplaatst op 31 maart 2006 om 13:51:08 Wijzigen

--------------------------------------------------------------------------------

Het instrumentenpaneel krijgt z'n informatie rijsnelheid van de ABS

abc

589 berichten sinds

30-06-2004 Geplaatst op 31 maart 2006 om 21:39:32

--------------------------------------------------------------------------------

HEB IK IETS ANDERS BEWEERD DAN?

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 31 maart 2006 om 21:54:05

--------------------------------------------------------------------------------

Henk Nobach

1720 berichten sinds

10-03-2004 Geplaatst op 31 maart 2006 om 21:55:39 Wijzigen

--------------------------------------------------------------------------------

Jij niet abc. De topic starter denkt dat het instrumentenpaneel aangestuurd wordt door het ABS.

Fred

11 berichten sinds

11-02-2006 Geplaatst op 31 maart 2006 om 22:26:41

--------------------------------------------------------------------------------

probeer eerst maar een andere tellerklok,tenminste als je in de gelegenheid bent om een instrumentenpaneel even uit te wisselen.grote kans dat het dan opgelost is.

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 1 april 2006 om 15:06:15

--------------------------------------------------------------------------------

Henk Nobach

1720 berichten sinds

10-03-2004 Geplaatst op 1 april 2006 om 15:11:46 Wijzigen

--------------------------------------------------------------------------------

Wat is dat toch met die Caps-lock?

Alice, jij schreef; "HET INSTRUMENTEN PANNEEL WORDT AANGESTUURD VIA DE ABS".

Dat is niet correkt. Het instrumentenpaneel werkt zelfstandig. Alleen het signaal 'rijsnelheid' wordt betrokken van het ABS. Jouw probleem dat het instrumentenpaneel volledig wegvalt kan dus niet komen door het ABS of door de witte stekker bij de accu.

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 1 april 2006 om 23:08:03

--------------------------------------------------------------------------------

306 cabrio

372 berichten sinds

25-10-2005 Geplaatst op 1 april 2006 om 23:15:07

--------------------------------------------------------------------------------

Graag berichten tikken zonder caps-lock, dat leest veel prettiger..........

Zonder andere instrumentenpaneel wordt het gewoon lastiger om de storing te lokaliseren.

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 1 april 2006 om 23:20:55

--------------------------------------------------------------------------------

Henk Nobach

1720 berichten sinds

10-03-2004 Geplaatst op 1 april 2006 om 23:24:14 Wijzigen

--------------------------------------------------------------------------------

Dan ga je helemaal met de muis naar boven en klik je op 'beeld' dan komt er een kolom onder met mogelijke taken. Daar staat 'tekengrootte' bij. Als je dat doet, doe je ons allemaal een plezier.

Henk Nobach

1720 berichten sinds

10-03-2004 Geplaatst op 1 april 2006 om 23:25:21 Wijzigen

--------------------------------------------------------------------------------

Als ik jouw klacht lees denk ik toch dat je instrumentenpaneel is overleden.

8 berichten sinds

29-03-2006 Geplaatst op 1 april 2006 om 23:38:57

--------------------------------------------------------------------------------

P. Kelder

4829 berichten sinds

21-08-2004 Geplaatst op 1 april 2006 om 23:53:26

--------------------------------------------------------------------------------

wat wil je graag horen dan?

Sytze Jansma

777 berichten sinds

27-01-2006 Geplaatst op 2 april 2006 om 00:08:35

--------------------------------------------------------------------------------

Wat was de vraag dan? Want die is foetsie!

Sytze