Geplaatst: 18-04-2007 20:50
[78745] 1982ik heb een golf 1 cabrio 1.5 bwj 1982
de auto wil niet stationair lopen en als ik tijdens het rijden de koppeling in trap valt de motor ook uit.
eerst gebeurde dit alleen bij koude motor maar nu loopt de auto helemaal niet meer stationair..
wat kan dit zijn???