Geplaatst: 04-12-2007 23:22
[94179]houdt in, geen storing opgeslagen, diverse sensoren vervangen, lmm, temp.sensor, retourdrukregelaar enz.
nu, als de benzineretourslang wordt dichtgeknepen, loopt de motor mooi en is er weer vermogen!
op deze manier is er prima mee te rijden, maar is dit de oplossing?