Geplaatst: 01-11-2005 10:05
Soms gaat de motor staan halen.. sterk in toerental varrieren tijdens stationair draaien, motor valt dan ook regelmatig uit..
Gasklephuis is compleet al vervangen met gasklepsteller..
Heeft iemand een idee wat het nog kan zijn??