stationair toerental

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-11-2005 22:44

[41554] dag mensen ik heb hier een golf 1 cabrio 1.8 injectie het probleem is dat ie +- 3000 toeren loopt warm of koud als ik hem start. twee sraten verder is het weer normaal. ik heb mijn koeltemprtuur sensor al vervangen.stappenmoter is ook al vervangen.[deze kwam wel van een golf 2 16v]wie kan mij helpen alvast bedank gr michel