versnellingsbak

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-05-2005 12:31

[31454] Ik heb sinds een week een golf 2 1,3i uit 1990 met een 4-bak.Schakelen van 1 tot 4 gaat goed,maar sinds gisteren krijg ik de pook niet meer in zijn achteruit gedrukt.Zit het probleem bij de schakelstangen,of in de bak zelf?groeten marcel