Geplaatst: 05-10-2004 19:56
Storing doet zich af en toe voor in combinatie met brandend diagnose lampje.Geen verandering van rijgedrag geconstateerd.
Lambdasonde reeds vervangen maar dit mocht niet baten.
Ook heb ik de bedrading gecontroleerd van ecu naar sonde en voorverwarming gecontroleerd dit is allemaal ok.
Iemand hier ervaring mee met deze storing? ik hoor het graag heb wel vernomen dat dit niet de fijnste ecu zijn van sagem ( s2000....