problemen met schakelen automaat

2 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Carisma
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-10-2004 20:44

[18924] Wij hebben van een GLX bouwjaar 97 de kapotte versnellingsbak vervangen, maar met de "nieuwere" bak gaat het schakelen erg problematisch. De auto bonkt tijdens het schakelen (als hij schakelt tenminste).Ook gaat op de dashboard het neutraal lampje knipperen als hij in D, 1, 2, 3, of L staat.

Na het starten en wegrijden lijkt alles normaal maar nadat hij toeren begint te maken begint de ellende.

Is er iemand die met dit probleem ervaringen heeft?