Geplaatst: 06-10-2004 17:23
Vreemde klacht bij deze 406 met 185.000km op de klok.Als er een bocht naar links wordt genomen (bijv. rotonde) en er wordt een beetje gas gegeven dan heb je het idee alsof het gaspedaal juist word losgelaten, meer gas erbij verder geen probleem. Geen afwijkende storingscodes (deze bosch ECU geeft altijd bepaalde foutcodes die je kunt negeren)In het verleden is bij deze auto reeds opvoerpomp en druksensor vervangen. Luchtmassameter ook optisch gecheckt, luchtfilter is nieuw(niet nat)