4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-04-2006 20:36
[53138] Auto heeft geen airco. Maar op eens gaan de koelventielatoren,met koude motor in noodloop op volle toeren draaien.Er zijn geen storingen.Het is een automaat.En er zit geen voeler in de radiatuer.
gr Dick Annaars