7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-10-2004 19:44
Hallo is hier ook iemand die weet hoe je de gordelzoemer van een 525 van 2004 uit kunt zetten. Of is dat alleen mogelijk met de bmw diagnose kast. Alvast bedankt voor de reacties.