Geplaatst: 04-04-2006 12:51
[53184] Hallo,
wij hebben een toledo 1.8 20V van 1999,
en daar schakelt de koelfan steeds van aan en uit als de auto op contact staat en als deze draait. volgens de seat dealer is er waarschijnlijk een koelfan stuk oid ??
hoe kan ik dit simpel en makkelijk controleren ??
mvgr Emiel