Geplaatst: 03-04-2006 23:05
[53157] beste colegas ik ben aan het sukkelen met een kango ik krijg geen spanning op de sensor die in de injectie pomp geschroeft zin deze waar de retour van de injectors bij aan zit als ik en spanning op zet draait de motor een paar seconden prima maar dan begint hij te stotteren er zit een kastje vlak bij de computter zou dit stuk kunnen zijn er zitten 2 stekkers op een met 3 dikke draden en een met 5 dunne draadjes deze laatste gaan naar deze cencor graag mogelijke oplossingen voorbaat dank jaak