Geplaatst: 04-04-2006 15:35
[53195] Goeiedag beste collega's,
Probleem; geen TMC ontvangst op navigatiesysteem, TMC moduul al v.v., goede radio ontvangst en geen storingscodes gevonden.
Klinkt iemand dit bekend in de oren???
Bij voorbaat dank,
groet Ferry.