Geplaatst: 19-10-2004 13:44
[19539] Wij hebben een leuk probleem:
Bij een collega is een motor vervangen en hier door is een aansluiting van een van de bobine's (12v) verwisseld met een temperatuur sensor (4,5 v). De motor heeft wel gelopen op twee cylinders na de vervanging (3 minuten)en sindsdien doet deze helemaal niets meer.
Nu hebben we geen vonk, maar ook geen aansturing op de verstuivers, kan het zijn dat de computer is doorgebrand ?
Ik hoor het graag !