Geplaatst: 04-04-2006 22:26
[53236] heeft iemand ervaring met de automaatbak van een volvo s60 D5. de automaat schakeld beneden de 50km/u op en af,bak heb geen foutmeldingen geeft wel in display aan automaat vereist service. heb de olie 10000km geleden ververst met de speciale atf olie van volvo de oude olie was erg smerig en rook verbrand en heb er toen gelijk een olie koeler opgezet want de klant heeft een sleurhut. auto heeft 160000km gedraait.
boven 50 km/u schakelt de bak goed.