Onregelmatig stationair

2 reacties

Merk
Volvo
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-04-2006 23:11

[53241] Hallo,

Ik heb reeds 2 keer de pakking van het spruitstuk van mijn motor vervangen B18U. Iedere keer loop hij daarna perfect maar na een aantal 100km begint hij weer minder te lopen.

Met minder te lopen niet 100% regelmatig lopen, loopt beetje rauw. Laatste keer heb ik aan de metaal zijde van de pakking aluminium spray gespoten om een betere dichting te krijgen. Helaas ook niet geholpen.

Zijn er tips om de pakking te monteren op een betere manier?

Groeten,

R