Geplaatst: 13-12-2007 17:57
[94725]Hallo allen,
We hebben een A4 tdi (handbak-5) met een vreemd dreunend/resornerend geluid uit de voorwielophanging (r.)
Het geluid onstaat af en toe als je ong. 125 rijdt, het geluid wordt steeds luider en luider. Als je even stopt en weer gaat rijden is het lawaai verdwenen, maar het kan na 15 km. zo weer terugkomen.
Het vreemde is dat het niet constant aanwezig is. Als je de koppeling intrapt of in z´n vrij zet tijdens rijden is het geluid nog steeds hoor-/voelbaar. En voelt alsof het van r.v. komt.
Er zitten nieuwe remschijven op, auto trilt aboluut niet tijdens remmen. Voor zover je kunt voelen zit er op de draagarmen ook geen overtollige speling. We hebben er al een complete set andere wielen-/banden opgezet om kromme velgen of hoogteslag in banden te kunnen uitsluiten.
Heeft iemand een idee wat we nog kunnen checken?
Alvast bedankt.
groeten,
Jelle