Geplaatst: 14-12-2007 12:41
Hallo wij hebben hier een caddy die niet goed start koud of / warm maakt niet uit.
Gloeibougies zijn nieuw
foutcodes zijn uitgelezen ( geen aanwezig )
Pomp timing gecontroleerd (in Exertmode grafiek)
Sensor koelwater vervangen 4 poolig. ( geen resultaat)
relais 109 vervangen
Waneer we nu de stekker van de koelwatersensor los trekken gaat de auto maximaal gloeien ( trekt ook echt 60 Amp ) maar start dan nog niet feilloos.
oplossing ?