Geplaatst: 06-04-2006 0:23
[53324] de ramen van de auto slaan gelijk dicht als het erg vochtig is buiten of als je warm in de auto stapt erg moeilijk te ontwasemen modificatie van ontluchting achter de bumper zit er van die flappen is er nog iets wat ik kan doen airco werkt gewoon goed geen lekkages in de auto