3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-04-2006 12:59
[53266] Is er een methode om zonder diagnose apparatuur de Service melding te resetten van een Astra H met 1,4 motor?
Gerard