Geplaatst: 18-12-2007 21:59
[95071]regelmatig problemen na start.Temp.meter slaat meteen in het rood en er komt de mededeling:engine temp high,stop engine.meteen daarna storing weg en de temp meter valt weer terug naar normaal.Daarna meteen dynamo-abs-asr storing.Ook deze meteen daarna weer weg en dan verschijnt:check ok.Nu met het koude weer komen deze meldingen steeds vaker.Als motor warm is geen problemen.Alleen valt dan af en toe de brandstofmeter naar nul of vol en enkele sec. daarna is alles weer normaal.Dealer kan niets vinden.??????????????