2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-12-2007 22:07
[94993]heeft iemand ervaring met het uitleestoestel van autoenginuity
op ford wagens (vooral mondeo)
http://www.autoenginuity.com/products-software.html#EI01