Geplaatst: 08-11-2005 14:54
[41974] Bij een Volkswagen Sharan 2.8 VR6 automaat gaat het ABS lampje branden, na storing uitlezen met Autodiagnos geeft hij aan : Hydraulische pomp signaal buiten tolerantie met storingcode 1276. Pomp kapot of toch iets anders? Als ik los de pomp aan stuur, maakt hij wel best veel geluid?? Na storing wissen komt storing meteen terug? Voedingsprobleem???
Wie kan mij helpen?