Geplaatst: 08-11-2005 21:41
[42014] heb een golf IV 1600 16v van bj.2001 met motor code atn
de distibusie riem was gesprongen .heb een andere motor geplaatst
maar kreeg hem niet in gang gasklep moest ingeleerd worden.
is gebeurt maar draait heel slecht geeft foutcode van injector circuit van alle 4 en ook absolute onderdruk.heb echt alles nagekeken maar kom er niet uit. ik denk dat er een drijfstang krom is.wat denken jullie.alvast bedankt.