Geplaatst: 10-11-2005 12:04
Hallo ik heb een Golf 3 staan die heeft de tank geheel leeg gereden . toen weer vol getankt en de motor slaat niet aan.Auto afgesleept en uitgelezen geen storingen bij kontrole van div dingen bleek dat de cenrtale injector niet werkte.Krijgt wel spanning van de regeleenheid. We hebben een nieuwe besteld volgens bosch nummer en die er ingezet.Maar als je nu de auto op kontact zet spuit de injector een grote hoeveelheid benzine in en stopt dan maar als je door start dan spuit de injector het gasklephuis geheel vol met als gevold hij verzuipt kompleet.Wie weet wat hier aan de hand kan zijn graag jullie meening of advies.
Groeten Bert