1.7d Slaat altijd slecht aan.

9 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-11-2005 12:26

[42111] 1.7d. Motor slaat altijd slecht aan, gloeiers al vervangen, terugslagklepje gemonteerd in brandstof leiding maar het probleem blijft, wie kan mij helpen ?