9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-11-2005 12:26
[42111] 1.7d. Motor slaat altijd slecht aan, gloeiers al vervangen, terugslagklepje gemonteerd in brandstof leiding maar het probleem blijft, wie kan mij helpen ?