Geplaatst: 11-11-2005 9:22
[42152] VW Golf4 variant.
De auto trilt bij optrekken en dan vooral als je wat harder rijd en dan gas geeft. De wielen zijn gebalanceerd 2x ook met finish apparaat. Er zit ook een nieuwe aandrijfas onder de oude had een kleine slag erin zitten.
Wie weet wat het kan zijn.