Geplaatst: 12-11-2005 9:13
Ik heb hier een auto staan waarvan de turbodruk bij stevig acceleren te lang hoog blijft! Dus vereiste druk 2000mbar en gemeten 2550mbar dus in z'n 4 of 5 lang door trekken dus flink trappen dan gaat hij in noodloop! Turbodruk boven regelgrens! Turbo hebben we al losgehaald en klepjes goed gangbaar gemaakt, volgens mij kan het niet meer aan de turbo liggen deze zit wel zo los! Turbocontrol ventiel ook al vernieuwd! Als ik de klepjes zonder vacuum vast zet dan trekt hij onderin niet zo hard maar dan mag hij normaal deze 2550mbar toch niet meer halen? Hoe zou het komen dat deze toch zo hoog blijft?Motnr: AJM TDI 115pk