Geplaatst: 26-10-2004 23:50
[19905] Ben al ff bezig met x20xev met drie storingen die blijven terugkomen n.l.:
- nokkenaspositie sensor foutief....inaktief nr92
- foutief toerentalsignal ...inaktief nr19
- spanning luchtmassameter laag...inaktief nr73
Klacht van klant...soms zelfs bij 120km/uur inhouden en vermogensverlies, onregelmatig lopen en uitvallen.
Al gehad... nokkenassensor is vernieuwd 2 weken geleden, en krukasassensor was al 3/4 jr geleden vernieuwd en distributieriem is netjes op spanning. Toch blijven de 3 bovenstaande codes keer op keer terugkomen....
Iemand non een goede tip ???????