Geplaatst: 19-12-2007 10:46
[95083]auto heeft missfire op cilinders loopt op 2,5 cil
bobine ,kabels ,bougies,nokkenassensor en distributie vervangen motor draaid soepel rond rijden ook maar na een paar km voel je hem weer in houden eerst sporadisch en dan mil aan en constant heb hem uit gelezen en geeft aan missfire op vermogensuitgang 4e cil .
ben bij de volkswagen geweest en die kwamen met het grote nieuws missfire op de 4e maar hadden dit nog nooit mee gemaakt.
Dus help wie me helpen kan heb een hijgende klant in me nek
groetjes Ed
16684 P0300 cilinderoverslag sporadisch
16685 P0301 cil.1 cilinderoverslag sporadisch
16688 P0304 cil.4 ......................................
17756 P1348 ontstekingsuitgang 1 onderbreking sporadisch
17757 P1349 ........................... 2 ...................................
het moment dat de storing zich het meest openbaard is bij ongeveer 2400 toeren continu