Geplaatst: 02-11-2004 14:38
Tja dit is meteen met de deur in huis. Klopt het dat vanaf bouwjaar 2002 (chassisnr e/o motornr nog onbekend) de 2.4 (140 & 170pk) modellen weer gesteld moeten worden met plaatjes?? Het lijkt mij dat volvo zichzelf daarmee weer buiten de lpg markt heeft gezet. Aangezien ik dit gerucht bij volvo niet bevetigd kan krijgen even op deze wijze.
Weet iemand of dit klopt en zo ja tot welk motor/chassisnr er nog hydraulische klepstoters worden gebruikt.
Dank, dank,
Edwin