Geplaatst: 30-05-2007 21:55
Hallo, ik plaats dit probleem opnieuw.
Ik heb een a4 avant 2.5tdi b.j.2002,
Ik heb recentelijk de distributieriem vervangen maar krijg de pomptiming niet goed.ik vindt dat hij te weimnig trekkracht heeft onderin, en als ik bij costante snelheid rijdt op de cruisecontrole dan gaat het storingslampje branden, als ik hem uitlees heeft hij een storing op het inspuitbegin.
Ik heb de pomp afgesteld met de snap-on scanner, 01 mot elektr. 04 basis afst. 004.
Alleen ken ik de juiste waarden niet. Bij de dealer hebben ze het over 2 graden na O.T??? maar onze snapon scanner geeft een waarde
Voor BDP.
De motor loopt dan niet lekker geen vermogen en een nagelend geluid, voor dat ik de riem vervong was dit niet zo.
Wie kan mij verder helpen.