Vervelend geluid in de moter

5 reacties

Merk
SsangYong
Model
Korando
Type
Onderwerp
Motorcode
2,9
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-06-2007 20:42

[81550]Hallo

ik heb al een tijd een probleem met mijn korando.

het is een geluid of je uitlaat stuk is

hij doet het 't ergste bij 2000 toeren

je krijgt een vervelende triling die door gaat naar je uitlaat.

ik heb al de gehele uitlaat gedemonteerd maar ook dan is het geluid er nog dus uitlaat is het niet.

de cardan as heb ik laten balanceren maarja de auto doet het ook bij stilstand. dus dit was het ook niet

nu heb ik ook de multi riem het spanrol, spanbok, en schokdempertje vervangen maar geluid is er nog steeds

ik ben radeloos en blijf zoeken tot ik het vind.

Nu heb ik met een stetenscoop het geluid proberen optesporen

ik heb het vermoeden dat het uit de lijn pomp komt

of het komt van het vleigwiel

wie heeft er raad voor mij ????

ik hoop van wel.

groetjes bjorn