Geplaatst: 02-06-2007 20:42
[81550]Hallo
ik heb al een tijd een probleem met mijn korando.
het is een geluid of je uitlaat stuk is
hij doet het 't ergste bij 2000 toeren
je krijgt een vervelende triling die door gaat naar je uitlaat.
ik heb al de gehele uitlaat gedemonteerd maar ook dan is het geluid er nog dus uitlaat is het niet.
de cardan as heb ik laten balanceren maarja de auto doet het ook bij stilstand. dus dit was het ook niet
nu heb ik ook de multi riem het spanrol, spanbok, en schokdempertje vervangen maar geluid is er nog steeds
ik ben radeloos en blijf zoeken tot ik het vind.
Nu heb ik met een stetenscoop het geluid proberen optesporen
ik heb het vermoeden dat het uit de lijn pomp komt
of het komt van het vleigwiel
wie heeft er raad voor mij ????
ik hoop van wel.
groetjes bjorn