Geplaatst: 12-11-2004 21:15
[20636] beste heren
weet er iemand of ik bij het monteren van een trekhaak op een astra van 1700dti 5deurs bwj 2002 enige rekening moet houden in verband met multi plex kabels, indien al aanwezig al (data verkeer) of mag ik gewoon aftakken vauit de achterlichten.alvast bedankt