Geplaatst: 07-06-2007 15:07
[81849]Sinds kort heb ik het volgende probleem. Bij een koude start na het voor gloeien slaat de motor direct aan om vervolgens na 3 tellen af te slaan. Dan is hij niet meer aan de praat te krijgen zonder eerst diesel handmatig op te voeren via de opvoerpomp. Bij een warme start is er niets aan de hand, voorgloeien en lopen. In eerste instantie leek de rubberring binnen in het filter de boosdoener te zijn omdat deze gescheurd was maar het probleem doet zich nog steeds voor. Iemand suggesties?