Geplaatst: 06-04-2006 23:48
[53407] Sinds een aantal weken doet alleen mijn laadstroom-controlelampje niet meer waneer ik de contact inschakel.
Accu is 2 maanden terug vervangen, destijds werkte het nog prima.
Auto start en rijdt normaal, ook langere ritten geen problemen.
Overige controlelampjes werken zonder problemen.
Heeft inmiddels ruim 217.000 km gereden.
Probleem in de koolborstels van de dynamo?
Doorgebrand controlelampje/LED?
Iemand ervaring mee?