Geplaatst: 13-11-2004 16:25
[20668] hallo heb een opel astra y1.7dti waar de d riem was afgevlogen doordat de poeli van de oliepomp was gevlogen heb kop laten reviseren 4nieuwe kleppen en geflakt maar moter tikt nog steets
heb lagerschalen nagekeken riem op tijd gezet 2de nokkenas op tijd gezet met beholp van wp handboek spie,s bekeken maar kan nog niets vinden heb gevoel dat zuiger klep net raakt wie kan mij helpen met de oplossing mijn e mail is s.weidenaar@zonnet.nl