Geplaatst: 13-11-2004 12:17
[20655] Deze golf heeft net een nieuwe versnellingsbak maar schakelen gaat bijzonder moeizaam. Vooral inschakelen van 1e en 2e versnelling gaat moeilijk, en terugschakelen vanuit alle versnellingen gaat bijna niet. Weet iemand een oplossing?
Groeten, Thomas.