zwaar schakelen golf IV 1.6 16V

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2004 12:17

[20655] Deze golf heeft net een nieuwe versnellingsbak maar schakelen gaat bijzonder moeizaam. Vooral inschakelen van 1e en 2e versnelling gaat moeilijk, en terugschakelen vanuit alle versnellingen gaat bijna niet. Weet iemand een oplossing?

Groeten, Thomas.