Geplaatst: 15-11-2004 14:54
[20765] heb een probleem met de abs, Storings lampje brandt en de code 01276 komt naar voren. We hebben de abs pomp en de regelapparaat vervangen. De auto is ontlucht via een apparaat en met de voet, dus dat moet goed zijn. Wie weet een oplossing.
Alvast bedankt.