Geplaatst: 13-06-2007 10:30
Ik heb het volgend probleem;
Wanneer ik in 5de versnelling in vollast rij heb ik plots geen vermogen meer.
Ik krijg telkens foutcode: P1100 lmm en P0105 inlaatspruitstukdruksensor.
mafsensor en lmm zijn vernieuwd, heb alle vacuumleidingen vernieuwd, inlaatspruitstuk is volledig gereinigd binnenin.
Vacuumpomp geeft 0,850 bar onderdruk; turbodruk gaat vlot tot ongeveer 2,2 bar.
Wie heeft dit probleem ook al eens voorgehad?