Geplaatst: 07-04-2006 20:55
[53444] een van onze klanten wil een T5 170 pk automaat aanschaffen wie heeft ervaring met deze auto's.?
De auto wordt extreem zwaar belast en gebruikt, en zij rijden ongeveer 100000 km per jaar.
En wie weet hoe de distributie eruit ziet , riem ketting etc?
sido schat