x16xel ,houd in ,trekt slecht

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
x16xel
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-04-2006 21:59

auto van klant houd tijdens rijden (zowel warm als koude motor) in ,gevoel dat motor smoort . Bij de uitlaat stationair komt voldoende gassen eruit maar met toeren vermindert de hoeveelheid gassen .De KAT is inmiddels vervangen voor een andere (gebruikt) maar het probleem blijft

Volgens klant ligt het niet aan uitlaat systeem ,maar ik verdenk deze KAT ook als zijnde verstopt

Kent iemand dit probleem en weet misschien oplossingen ?

alvast bedankt