Geplaatst: 07-04-2006 21:59
auto van klant houd tijdens rijden (zowel warm als koude motor) in ,gevoel dat motor smoort . Bij de uitlaat stationair komt voldoende gassen eruit maar met toeren vermindert de hoeveelheid gassen .De KAT is inmiddels vervangen voor een andere (gebruikt) maar het probleem blijft
Volgens klant ligt het niet aan uitlaat systeem ,maar ik verdenk deze KAT ook als zijnde verstopt
Kent iemand dit probleem en weet misschien oplossingen ?
alvast bedankt