Geplaatst: 10-04-2006 21:41
[53696] Hallo,
De airco van mijn A4 wil hervullen omdat de huidige vulling 6 jaar oud is. De koeling werkt nog steeds goed en probleemloos ook na 270000km, mede doordat de airco altijd aanstaat. Zoals bekend lekt een airco altijd een beetje daarom wil ik hervullen.
Weet iemand hoeveel extra airco olie moet bijgevuld worden boven op de afgetapte olie. Kent iemand de specificatie? Kan hiervoor ook de Ford airco olie gebruikt worden?
Bedankt.