Geplaatst: 02-12-2007 17:34
wie helpt mij?
ik heb een kadett ,hij start goed .
als ik ga rijden en de motor word warm.valt hij stil
motor blijft wel lopen stationair,alleen bij gasgeven
smoort hij dus net of hij verzuipt.als je heel voorzichtig gas geeeft krijg je hem wel weer aan het rijden .
maar bij vol gas intrappen blijft hij smoren.
wie weet wat er loos is