als auto warm is , smoort hij bij het intrappen van het gaspendaal

3 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Kadett
Type
Kadett-E
Onderwerp
Motor
Motorcode
automaat 1.6
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-12-2007 17:34

wie helpt mij?

ik heb een kadett ,hij start goed .

als ik ga rijden en de motor word warm.valt hij stil

motor blijft wel lopen stationair,alleen bij gasgeven

smoort hij dus net of hij verzuipt.als je heel voorzichtig gas geeeft krijg je hem wel weer aan het rijden .

maar bij vol gas intrappen blijft hij smoren.

wie weet wat er loos is