Geplaatst: 01-12-2007 17:57
[93962]Klant parkeert zijn auto voor een winkel. Rijdt een half uur later weg , maar de auto slaat na 2 meter af en wil niet meer aanslaan.
Wij hebben hem opgehaald en geen foutkode, maar slaat ook bij ons niet meer aan.
We gaan maandag verder, maar iemand al een tip?
Benzine tank meer als halfvol en ook met de reservesleutel niet starten. Ik hoor trouwens niet de brandstofpomp lopen bij het op kontakt zetten, misschien relais?