Geplaatst: 12-04-2006 14:11
[53825] Weet iemand hoe de portiergreep van een audi a4 te demonteren is ?
Ik dacht dat ik het wist door slot los te draaien dmv het tork schroefje aan de zijkant.
En dan het slot uit te nemen en dan de klink naar links of rechts verschuiven.
Maar het cilinderslot gedeelte zit wel los maar wil er niet uit.
Iemand een idee ?
Gr Jeromeke