Geplaatst: 14-11-2005 21:16
[42407] Mijn ramen beslaan heel snel bij het starten, het pollenfilter is ok , de circulatie klep is ook ok. Als ik de airco aanzet is het zo weg.Wat kan het probleem zijn ?
En de airco schakel automatisch uit als het onder 5 graden is.
Kan je dit omzeilen want ik vindt het toch wel makkelijk als hij onder 5 graden werkt.
groetjes Ivo