Airco

13 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-11-2005 21:16

[42407] Mijn ramen beslaan heel snel bij het starten, het pollenfilter is ok , de circulatie klep is ook ok. Als ik de airco aanzet is het zo weg.Wat kan het probleem zijn ?

En de airco schakel automatisch uit als het onder 5 graden is.

Kan je dit omzeilen want ik vindt het toch wel makkelijk als hij onder 5 graden werkt.

groetjes Ivo