ZEER HHOG TOERENTAL 6000 T/M

2 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-04-2006 19:01

[53984] IK HEB HIER EEN CORSA DIE VOL GAS DOOR BLIJFT LOPEN, KOMT HET VAKER VOOR BIJ X12XE MOTOR IK HEB ZELF HET VERMOEDEN DAT DE STATIONAIRE STELMOTOR DEFECT IS, MAAR BEN ER NOG NIET AAN TOEGEKOMEN . MET VR GROETEN

ALVAST BEDANKT VOOR DE REAKTIES